Reserved – Koncept 2012

Nowy wizerunek sklepów marki Reserved

W 2012 roku Studio 1:1 opracowało nowy koncept wizerunku marki Reserved. Hasłem przewodnim tego projektu było „light loft”. Celem konceptu było m.in. odmłodzenie marki oraz stworzenie spójnych stref (damskiej, męskiej i dziecięcej) znajdujących się w jednej przestrzeni. Przestrzeń sklepu została stonowana poprzez wprowadzenie jasnej kolorystyki ścian, tekstur, posadzki. Zastosowano takie materiały jak naturalne, bielone drewno, cegła ułożona na sztorc. W dniu grudniu 2012 r. we Wrocławiu w Galerii Dominikańskiej został otwarty pierwszy salon Reserved w nowej odsłonie. Kolejne sklepy aranżowane według nowego modelu postały w C.H. Wola Park w Warszawie oraz w Galerii Veneda w Łomży.

Informacje o projekcie

Reserved

Rok: 2012

Kategoria: Sklepy sieciowe

Zakres: Projekt koncepcyjny / Projekt wykonawczy / Nadzór autorski nad realizacją