Nowy Koncept Mohito

Pierwsze salony w nowej odsłonie

Wielowarstwowość, rozwarstwienie, relief, fakturowe odcienie bieli - to słowa klucze, które towarzyszyły nam przy projektowaniu nowego wizerunku marki Mohito. Koncept opiera się na budowaniu wielowarstwowych, podświetlanych ekranów, tworzących efekt rozwarstwienia ścian, na których eksponowana jest odzież. W szeregu jednorodnych, modułowych, minimalistycznych wieszaków wyróżnik stanowi wysoka szafa zbudowana z materiałów transparentnych. Delikatne zniekształcenia formy i koloru eksponowanej odzieży, poprzez zastosowanie w przegrodach szafy szkła kanelowanego, tworzą dodatkową jakość wnętrza, spójną i zmienną wraz ze zmianą kolekcji w poszczególnych sezonach. Wnętrze uzupełnia mebel kasowy, który stanowi kompozycje spieków ceramicznych; płyt o drobnych, subtelnie zróżnicowanych fakturach. W podestach, ekspozytorach, meblach, lustrach oraz przymierzalniach zastosowaliśmy formy miękkie, obłe, tworząc bardziej przyjazne i delikatne środowisko wnętrza, ocieplone elementami z bielonego drewna. Zbudowaliśmy to wnętrze z myślą o kobiecie poszukującej własnego stylu.

Informacje o projekcie

Nowy Koncept Mohito

Rok: 2021

Inwestor: LPP S.A.

Kategoria: Architektura i Architektura Wnętrz

Zakres: Projekt koncepcyjny / Projekt wykonawczy / Nadzór autorski nad realizacją