Koncept Sinsay 2018

Nowy koncept sklepów marki Sinsay

Zaproponowany nowy wizerunek sklepu ma nawiązywać do swobodnie zorganizowanego wnętrza pokoju nastolatek. Środowisko sprzedaży odzieży ma odzwierciedlać twórcze i kreatywne zachowania dziewcząt z tej grupy wiekowej. Ich fascynację do gromadzenia drobiazgów, budowania indywidualnego środowiska swojego życia w bliskich relacjach z rówieśnikami. Dlatego przedpole przymierzalni jest wyposażone w siedziska, a same przymierzalnie są bardziej dostępne dla rówieśników doradzających podczas zakupów.

Organizację ścian cechuje swoboda i mobilność aranżacyjna. Ruchome, wymienne tła z różnych przeziernych materiałów nałożonych na siebie nawzajem tworzą nastrój swobodnej aranżacji wnętrza. Witryny sklepowe budowane również umożliwiają swobodę aranżacyjną manekinów i tła o neutralnym wyrazie. W jednej z witryn umieszczone jest logo w formie neonu zawieszone na ażurowej konstrukcji nie ograniczającej wglądu do wnętrza sklepu. Również sufit jest otwarty z widocznymi instalacjami malowanymi na biało, jedynie czarne szynoprzewody rozrzucone swobodnie jak bierki tworzą na suficie rysunek linearny. Ważnym elementem dekoracyjnym jest wyposażenie sklepu w zieleń zawieszaną w formie kwietników oraz donic wolnostojących ustawionych przy lub na stołach. Charakterystycznym meblem wolnostojącym jest „Sintrack” w formie wózka na kołach, który w wyrazie nawiązuje do pojazdu używanego w handlu przenośnym.

Informacje o projekcie

Koncept Sinsay 2018

Rok: 2017-2018

Inwestor: LPP S.A.

Projekt: Studio 1:1

Kategoria: Sklepy sieciowe / projekty mebli sieciowych

Zakres: Projekt koncepcyjny / Projekt wykonawczy / Nadzór autorski nad realizacją

Zobacz jak pracowaliśmy przy tym projekcie ….

,