A Tab – Nowa Marka
Koncept nowej marki sklepów z artykułami dla kuchni i domu
W Centrum Handlowym „Riviera” w Gdyni został otwarty pierwszy, wzorcowy sklep nowej marki – „à Tab”, zrealizowany dla spółki BBK S.A. Nowy brand został stworzony z myślą o osobach, dla których gotowanie jest kombinacją pasji, świadomego wyboru, zdrowego trybu życia oraz radości dzielonej wraz z rodziną i przyjaciółmi. Marka „à Tab” oferuje produkty do aranżacji i wyposażenia kuchni oraz jadalni. Studio 1:1 stworzyło kompleksowy projekt, którego zakres obejmował projekt architektoniczny sklepu oraz systemu jego wyposażenia, aranżację witryn, a także logotyp marki i elementy bazowe identyfikacji wizualnej. Cechą charakterystyczną salonu różniącą go od innych istniejących, jest drewniana szklarnia usytuowana w centralnym punkcie wnętrza, wyspa smaków, na której okazjonalnie będą prowadzone pokazy przez zawodowych kucharzy oraz prezentowane rozmaite zioła, które dodają klimatu kuchennego.
Informacje o projekcie
Koncept à Tab
Rok: 2014-2015
Kategoria: Sklepy sieciowe / Wzornictwo
Zakres: Projekt koncepcyjny / Projekt wykonawczy / Nadzór autorski nad realizacją / Branding